Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю початкових класів » Конспекти уроків математики 4 клас


Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складні задачі.
ТЕМА. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складні задачі, розв’язання яких вимагає знаходження дробу від числа.
МЕТА. Закріплювати вміння учнів виконувати усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Удосконалювати вміння розв’язувати складні задачі, розв’язування яких вимагає знаходження дробу від числа. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, самостійність, організованість, навички колективної співпраці і взаємодопомоги, інтерес до математики.

Хід уроку
І. Організація. Привітання.
Доброго дня, мої любі учні!
Доброго дня Вам сьогодні бажаю!
З днем добрим гостей я вітаю!

До нас завітали гості на урок. Тож, будь-ласка діти повернулися до них, привіталися, даруючи їм свої посмішки.
А тепер усміхніться самі до себе, усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришем.
Я б дуже хотіла, щоб такий настрій у Вас був до кінця уроку.

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Любі дітки! Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з Вами будемо подорожувати до міста Математики. А щоб дістатися до цього чарівного місця, ми будемо виконувати різні завдання. А щоб їх виконати потрібно буде застосовувати ті завдання, які Ви засвоїли на уроках математики.
А працювати на цьому уроці ми будемо під таким гаслом:

Щоб добре нам навчатись,
Треба всім старатись.
На уроці не лінитись
І старанно всім трудитись.
Будуть в нас знання міцні
І ми будем ─ всі знавці.

Бажаю вам успіхів!

ІІІ. Повідомлення теми і мети.
Сьогодні на уроці ми повторимо множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні, будемо продовжувати розв’язування задач, яких вимагає знаходження дробу від числа.

IV. Актуалізація опорних знань.
Вашим екскурсоводом буду я, а ви будете моїми помічниками.
І так ми на шосе «Усний рахунок»



Молодці! Із цим завданням справилась, подорож наша триває.
Ми наближаємося до майданчика «Математичне мислення»
Усний рахунок
а) записати число, яке містить 900 одиниць другого класу і 9 одиниць першого класу;
б) добуток чисел 60 і 40;
в) частку чисел 900 і 300;
г) чому дорівнює 1/8 від 720;
д) чому дорівнює 2/5 від 45;
е) знайти число, якщо 1/3 його дорівнює 90.
Відповідь: 900 009, 2400, 3, 90, 18, 270.
Взаємоперевірка.

V. Розвиток математичних знань.
Ми на зупинці «Парк обчислень». Сьогодні ми з вами закріпимноження двоцифрових і круглих багатоцифрових на розрядні числа.
Завдання 703 (по варіантах)
І варіант ─ верхній рядок:
650; 30 000; 960 000, 7 400.
ІІ варіант ─ нижній рядок:
660; 32 000; 2 400; 100 000.
Перевірка прикладів.

Наша зупинка «Площа задач»
VI. Робота над задачею № 707.
Технологія «Мозковий штурм»
Що означає число 4? (зібрали до обіду)
Що означає число 2? (зібрали після обіду)
Що означає число 60? (зібрали всього)
Яке запитання задачі? Чи можемо зразу дати відповідь?
А що треба спочатку дізнатися? (Скільки зібрали до обіду і після обіду?)
Дайте відповідь на основне питання.
Складіть задачу за скороченим записом і розв’яжіть її.
Складіть задачу за таблицею і розв’яжіть її.
Після аналізу діти записують задачу в зошитах.

1. Робота в групах. Задачі на величини.
2. Наступна зупинка «Алея відпочинку».

VII. Фізкультхвилинка.

VIII. Розумова розминка.
Завдання № 706. Два приклади із записом на дошці та детальним поясненням, третій ─ самостійно, четвертий ─ в парі.
28 784: 7 = 4 112
37 054 * 5 = 185 270
2 707 – 987 = 1 720
19 м 4 см : 8 = 238 см

IX. Геометрична зупинка.

X. Ось і підходить до кінця наша подорож. Ми з вами на вулиці Підсумковій.
Де ми з вами побували?
Що цікавого дізналися ? чи сподобалось вам місто Математики.

XI. «Алея домашнє завдання».

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків математики 4 клас | Додав: olgavin0303 (25.10.2014) | Автор: Вінтоняк Ольга Микитівна E
Переглядів: 2449 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]