Технологія «мозкового штурму» - Технології навчання - Методика сучасного уроку - Методичне портфоліо - Записник сучасного вчителя
Вівторок, 28.03.2017, 20:38Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Записник сучасного вчителя



Методичне портфоліо

Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Технології навчання

Технологія «мозкового штурму»

Технологія «мозкового штурму»

 Правила «мозкової атаки»

Вибір ведучого при рівноправному положенні всіх учасників.

  Влада уяви. Позитивне налаштування  на партнерів.

• Можливі лише уточнюючі питання, заохочення й підтримка партнерів. Це не відноситься до експертів.

  Неприйняття критичних зауважень і проміжних оцінок у процесі «штур­му» (наприклад: «згоден, але можна й по-іншому»). Можливі допов­нення й комбінування ідей.

• Чіткість й узагальненість формулювання суджень, ідей. Дія за принци­пом: чим більше ідей, рішучіше атака, тим ближче досягнення мети штурму.

  Відхід від деяких (попередньо позначених) педагогічних стереотипів і традицій. Доброзичливий настрій і розкутість учасників.

• Активність усіх учасників команд оцінюється балами. Пасивні учас­ники дають привід експертам знімати бали з команди (при домовле­ності правил проведення «штурму».)

  Оптимізм і впевненість.

Етапи й методика «мозкового штурму»

1. Формулювання навчальної проблеми:

• Обґрунтування задачі та ЇЇ рішення.

  Визначення умов і правил колективної роботи. Утворення робочих груп та експертної, що повинна буде оцінювати й відбирати кращі ідеї.

2. Експрес-розминка:

  Швидкий пошук відповідей на питання й задачі тренувального харак­теру, підготовлені ведучим (або вчителем). Це одночасно настрій і пе­ревірка роботи груп: учні в групах перевіряють свій інтелектуальний потенціал.

3. «Штурм» поставленої проблеми. . (Ще раз ведучим уточнюється задача і правила.)

4. Обговорення експертами підсумків роботи груп.

5. Добір та оцінка найкращих ідей.

6. Повідомлення про результати «мозкової атаки» («штурму») за етапа­ми проведення.

7. Публічний захист найкращих ідей.

Категорія: Технології навчання | Додав: uthitel (04.05.2011)
Переглядів: 20578 | Рейтинг: 2.6/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]




Матеріали каталогу статей




[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ГОСПОДАРІВ — СПІЛЬНА ТУРБОТА СІМ'Ї І ШКОЛИ" (0)
[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї" (0)
[28.04.2011][Робота з батьками]
Батьківські заповіді (0)
[02.05.2011][Сценарії свят, виховних заходів]
До Дня Перемоги "Ніхто не забутий, ніщо не забуто" (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Що значить урок у сучасному вимірі ? (1)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Продуктивне навчання у навчально-виховному процесі. (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Модульні технології навчання (1)
[04.05.2011][Технології навчання]
Проектні технології (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Технологія «мозкового штурму» (0)
Форма входу
Категорії розділу
Продуктивний урок [42]
Технології навчання [38]
Пошук
Статистика
Seo анализ сайта
Онлайн всього: 39
Гостей: 38
Користувачів: 1
svetlanabochevar

Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Push 2 Check
Сайт існує
Copyright MyCorp © 2017