Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання - Продуктивний урок - Методика сучасного уроку - Методичне портфоліо - Записник сучасного вчителя
Четвер, 23.03.2017, 13:29Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Записник сучасного вчителя



Методичне портфоліо

Головна » Статті » Методика сучасного уроку » Продуктивний урок

Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання

Орієнтовні завдання, які розкривають  принципи продуктивного навчання

1. Як бачили осінь Некрасов, Лермонтов, Пушкін, Єсенін? Як ви бачи­те осінь?

2. Інтелігенти минулого знали сотні віршів напам'ять. Чи потрібно це сьо­годні?

3. Чому в літературі практично не зустрінеш вдалого опису досвіду жит­тя в шлюбі?

4. Уявіть собі, що президентський центр стратегічних досліджень ого­лосив конкурс на кращий пакет ідей виходу з кризи. Розробіть цей пакет.

5. З ким із великих людей сучасності й минулого ви хотіли б зустрітися й чому? На яку тему ви з ним провели б бесіду?

6. Ви посварились із товаришем. Товариш переїхав в інше місто жити. Напишіть йому листа.

7. Опишіть роль США й України в сучасному світі. Складіть двосторон­ню угоду про запобігання катастрофам, пов'язаним із тероризмом, тех­ногенними обставинами, воєнними конфліктами, розповсюдженням ядерної зброї та ін.

8. Ви виграли в лотерею чотирикімнатну квартиру. Вам треба ЇЇ повніс­тю облаштувати. Що для цього треба придбати й скільки це буде кош­тувати?

9. Ви запросили друзів до себе в гості на святковий обід. Батьки поїхали у відпустку. Що ви приготуєте (складіть меню)? Як створити атмосфе­ру свята? Скільки для цього потрібно грошей і часу?
10.Напишіть захоплюючий цікавий текст диктанту для молодших шко­лярів.

11. Назвіть 10 найважливіших задач людства або 10 найважливіших винаходів.

12. Зі швидкістю світла людству вряд чи вдасться добратися до найближ­чих космічних цивілізацій. Чи є вихід?

13. Опишіть 18 способів оригінальне заробити гроші без конфлікту із за­коном.

14. Напишіть листа в газету на будь-яку тему.

15. Проведіть літературознавчий і мистецькознавчий аналіз однієї з «миль­них опер».

16. Напишіть портрет будь-кого з політичних діячів.

17. Чому Сталін створив ГУЛАГ? Спробуйте аргументовано відговорити його від цього кривавого задуму.

18. Що таке успіх і якими рисами характеру та особливостями повинна володіти молода людина, щоб добитися успіху?

19. Чи є у вас кумир серед героїв літературних творів, серед музикантів і співаків, серед знайомих? Що приваблює вас у ньому?

20. Деякі вчені вважають, що нікотин, наркотики, алкоголь у невеликих дозах корисні, а масло, цукор, сіль, ікра, копченості й шоколад шкід­ливі. Що ви про це думаєте?

21. Що треба зробити, щоб життя людини було довшим?

22. Придумайте нову цікаву гру.

23. Що треба зробити, щоб стати великою людиною?

24. Що значить хороша пісня?

25. Назвіть усі фактори, які заважають вам добре вчитися.

26. Які, на ваш погляд, основні протиріччя між вами й батьками? Що зна­чить любити батьків?

27. Геній має шкідливі звички й поганий характер, може бути важким у спілкуванні, а його твори — прекрасні. Як це пояснити?

28. Про який подарунок ви мрієте, які подарунки ви хотіли б подарува­ти?

29. Опишіть своїх близьких друзів.

30. А. М. Радищев їздив із Петербурга до Москви, а ви спробуйте з'їздити зі свого міста в сусіднє й описати те, що вам удасться побачити.

31. Опишіть щось дуже веселе, свідком чого ви були.

32. Розробіть 10 заповідей хорошої людини (джентльмена).

33. Напишіть трактат на тему «Чи стала розумнішою людина з часів Сократа, Платона, Арістотеля?».

34. Візьміть будь-яке слово, що вам подобається, і, проводячи від нього стрілки в різні сторони, найдіть найбільшу кількість слів, які пов'язані з ним.

35. У місті передбачається відкрити Музей учителя. Складіть правила учи­тельської праці, визначте атрибути й експонати цього музею.

36. Існує припущення, що до 25-30 років багато які з людей перестають слухати серйозну музику, читати вірші й класичну літературу... Чи так це, і якщо так, то чим це можна пояснити?

37.  «Ніхто мене не розуміє, мій розум знесилений...». Скажіть, вас дійс­но не розуміють? Що ви про це думаєте? Високий розум і світла душа в рівній мірі потребують як спілкування,

так і самотності. Запропонуйте (придумайте) гімн самотності. 40. Нерозділене кохання, за думкою психологів, нерідко сприяє розкрит­тю таланта. Як це можна пояснити? Чи, може, краще, щоб кохання було взаємним?

Категорія: Продуктивний урок | Додав: uthitel (04.05.2011)
Переглядів: 10631 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]




Матеріали каталогу статей




[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ГОСПОДАРІВ — СПІЛЬНА ТУРБОТА СІМ'Ї І ШКОЛИ" (0)
[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї" (0)
[28.04.2011][Робота з батьками]
Батьківські заповіді (0)
[02.05.2011][Сценарії свят, виховних заходів]
До Дня Перемоги "Ніхто не забутий, ніщо не забуто" (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Що значить урок у сучасному вимірі ? (1)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Продуктивне навчання у навчально-виховному процесі. (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Модульні технології навчання (1)
[04.05.2011][Технології навчання]
Проектні технології (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Технологія «мозкового штурму» (0)
Форма входу
Категорії розділу
Продуктивний урок [42]
Технології навчання [37]
Пошук
Статистика
Seo анализ сайта
Онлайн всього: 44
Гостей: 44
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Push 2 Check
Сайт існує
Copyright MyCorp © 2017