Музичний кросворд як корисний різновид дозвілля. - Сценарії свят, виховних заходів - Класному керівнику - Методичне портфоліо - Записник сучасного вчителя
П`ятниця, 09.12.2016, 03:06Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Записник сучасного вчителя



Методичне портфоліо

Головна » Статті » Класному керівнику » Сценарії свят, виховних заходів

Музичний кросворд як корисний різновид дозвілля.
Му́зика (від грец. μουσική — мистецтво муз) — мистецтво організації музичних звуків, передовсім у часовій (ритм), звуковисотній і тембровій шкалі. Музичним може бути практично будь-який звук з певними акустичними характеристиками, які відповідають естетиці тої чи іншої епохи, та може бути відтвореним при виконанні музики. Завжди викликає захоплення людина інтелектуально розвинена, яка вміє логічно мислити, концентрувати увагу, фізично здорова. Але на думку багатьох учених, для того, щоб людину вважали всебічно розвиненою, цих якостей недостатньо. Тому дуже важливо з раннього віку розвивати не тільки інтелектуальні, а й творчі здібності дошкільника.
Музична мова – частина можливості здібностей дітей до спілкування. Дитяча музичність проявляється в рухах та піснях, допомагає дитині передати світу інформацію, яку вона поки що не готова транслювати через словесну мову. Вона допомагає їй увійти у світ однолітків, завести друзів, подати сигнал про допомогу, продемонструвати особливості своєї особистості Яку ж музику повинні слухати діти? Різну. Більшість вважає, що простіше купити дитині аудіокасету з піснями, які всім знайомі з дитинства, – і нехай насолоджуються. Однак батьки дуже швидко починають розуміти, що задоволення отримують всі, крім головного слухача. Як показує досвід, навіть «найпродвинутіші» діти починають цікавитися цим репертуаром не раніше, ніж 6 місяців, а більшість оцінить його красу тільки після року і пізніше. Ось тоді вони й почнуть весело підтанцьовувати під «Антошку» чи «Чунга-Чангу».
Користь музичного кросворду очевидна, розгадуючи слово за словом, дитина тренує мозок, змушуючи його працювати. У процесі розгадування йому доводиться стикатися зі словами, які він не може пригадати відразу. Все це змушує включати логічне мислення, згадувати слово, яке цілком імовірно могло б виявитися правильною відповіддю. Під час розгадування в голові доводиться тримати відразу кілька варіантів, приводити їх порівняння і підбирати правильний варіант, при цьому розмірковуючи, чому в дані клітини варто вписати саме це слово, а не інше.
Залучити учнів до цього корисного варіанту дозвілля намагаються навіть вчителі. Наприклад, замість традиційних тестів вони воліють запропонувати учневі саме кросворд.

Музыкальные инструменты.
т р у б а р ф а л и р а
с к р и п к а б а я н к
о б у б е н г о б о й к
п г о р н р о я л ь р о
и с к у г и т а р а о р
л и т а в р ы г о н г д
к л а р н е т т у б а е
а ю ф о р т е п и а н о
о р г а н б а р а б а н
в о л ы н к а л ь т с ю
р в и о л о н ч е л ь к
к б а н д ж о г у с л и
Труба, арфа, лира, аккордеон, орган, барабан, скрипка, фагот, гобой, баян, кларнет, фортепиано, сопилка, литавры, бубен, рояль, гитара, альт, виолончель, горн, рог, гонг, туба, банджо, гусли.

Композитори.
г л и н к а д ш о п е н
ч а й к о в с к и й б ш
м у с о р г с к и й а т
п е т р и н е н к о х р
в е р б и ц к и й р м а
е в а г н е р к ю и о у
р б е т х о в е н р ц с
д у н а е в с к и й а б
и л ы с е н к о д а р и
в и в а л ь д и р ю т з
ш о с т а к о в и ч р е
я д е б ю с с и д у ж а

Глинка, Чайковский, Мусоргский, Петриненко, Вербицкий, Верди, Вагнер, Шопен, Бах, Штраус, Моцарт, Бетховен, Кюи, Дунаевский, Лысенко, Бизе, Вивальди, Шостакович, Дебюсси.

Музыкальные термины.
к о м п о з и т о р о к
б л ю з д ж а з р э п о
с и м ф о н и я а у е н
б а л е т р э к т я р ц
в а л ь с о л о о у а е
о к т а в а р ш р в д р
к в а р т е т а и е с т
а с ц е н а р н я р о е
л ю и х о р у с т т н а
и р р д з а б о р ю а т
з к к ж у р а н и р т р
р о м а н с ч д о а а а

Композитор, рок, опера, блюз, симфония, джаз, рэп, оратория., балет, концерт, театр, вальс, вокализ, октава, соло, трек, квартет, трубач, сцена, цирк, увертюра, шансон, соната, романс, трио, хор, бал.
Вчитель:Бадрізлова Жанна Анатоліївна,Зош №10.м.Нова Каховка.
Категорія: Сценарії свят, виховних заходів | Додав: Irina (16.06.2015) | Автор: Бадрізлова Жанна Анатоліївна E
Переглядів: 1028 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]




Матеріали каталогу статей




[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ГОСПОДАРІВ — СПІЛЬНА ТУРБОТА СІМ'Ї І ШКОЛИ" (0)
[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї" (0)
[28.04.2011][Робота з батьками]
Батьківські заповіді (0)
[02.05.2011][Сценарії свят, виховних заходів]
До Дня Перемоги "Ніхто не забутий, ніщо не забуто" (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Що значить урок у сучасному вимірі ? (1)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Продуктивне навчання у навчально-виховному процесі. (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Модульні технології навчання (1)
[04.05.2011][Технології навчання]
Проектні технології (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Технологія «мозкового штурму» (0)
Категорії розділу
Робота з батьками [31]
Сценарії свят, виховних заходів [106]
Години спілкування, тренінги, тести [39]
Бесіди з безпеки життєдіяльності дітей [23]
Папка класного керівника [15]
Пошук
Форма входу
Наше опитування
Мене цікавлять:
Статистика
Seo анализ сайта
Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Push 2 Check
Сайт існує
Copyright MyCorp © 2016