Анкета для батьків: ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПОВЕДІНЦІ ТА СПІЛКУВАННІ ДИТИНИ - Робота з батьками - Класному керівнику - Методичне портфоліо - Записник сучасного вчителя
Четвер, 19.01.2017, 11:42Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Записник сучасного вчителя



Методичне портфоліо

Головна » Статті » Класному керівнику » Робота з батьками

Анкета для батьків: ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПОВЕДІНЦІ ТА СПІЛКУВАННІ ДИТИНИ

ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПОВЕДІНЦІ
ТА СПІЛКУВАННІ ДИТИНИ

Шановні батьки, дайте оцінку за 5-бальною шкалою проявам у спілкуванні та поведінці вашої дитини. Якщо ви не можете об’єктивно оцінити її за якою з характеристик, ставте прочерк.

Висловлювання:

пункти 1-24 — ніколи (0 балів), рідко (1 бал), часто (2 бали), зазвичай (3 бали), завжди (4 бали);

пункти 25-26 — за відповідь «так» 3 бали;

пункт 27 — від 0 до 3 балів.

 

1.         Увічлива: вітається, прощається, дякує, перепрошує.

2.         Уважно слухає співбесідника.

3.         Уміє домовлятися, узгоджувати власні дії з іншими.

4.         Може звернутися, вступити в контакт із дорослим, однолітком.

5.         Відгукується на спробу іншої людини (відомої) вступити в контакт.

6.         Розуміє стан інших людей, спостережлива по відношенню до інших людей.

7.         Аналізує та правильно оцінює дії інших людей.

8.         Аналізує та правильно оцінює свої достоїнства та недоліки.

9.         Аналізує та правильно оцінює свої досягнення в навчанні.

10.      Керується в поведінці моральними нормами (чесність, справедливість, дбайливість).

11.      Контролює свої дії та висловлювання.

12.      Проявляє співчуття по відношенню до інших людей.

13.      Приймає співчуття інших людей.

14.      На свої невдачі реагує адекватно: вважає, що наступного разу результат буде кращим.

15.      На чужий успіх реагує адекватно: поділяє радість інших, не заздрить.

16.      Організує власну життєдіяльність: планує справи на наступний день, на кілька днів.

17.      Протистоїть чужій думці: якщо не згодна, уміє сказати «ні».

18.      Адекватно реагує на справедливе крити кування.

19.      Приймає запропоновану допомогу.

20.      Може сама запропонувати допомогу товаришеві, дорослому.

21.      Прагне до творчості, самостійності в різних життєвих справах, учинках, виконанні доручень.

22.      Прагне стати кращою, набути корисних навичок.

23.      Цінує чужу працю.

24.      Цінує саму себе, подобається собі такою, якою є.

25.      Чи помічаєте ви протягом останніх 6-8 місяців позитивні зміні в поведінці та стосунках дитини з дорослими? Підкресліть.

Так     Ні        Не знаю

26.      Чи помітні протягом останніх місяців позитивні зміні в поведінці дитини з однолітками та друзями? Підкресліть.

Так     Ні        Не знаю

27.      Як добре дитина знає правила поведінки? Підкресліть.

            Незадовільно          Задовільно   Добре                        Відмінно

28.      Назвіть позитивний, негативний учинок дитини протягом останнього часу, який вразив вас (прояв самостійності, винахідливості тощо).

_____________________________________________

 

Форма протокола.

Прізвище, ім’я дитини _________________________________________

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середній бал: ___________

Категорія: Робота з батьками | Додав: uthitel (23.10.2013)
Переглядів: 1426 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]




Матеріали каталогу статей




[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ГОСПОДАРІВ — СПІЛЬНА ТУРБОТА СІМ'Ї І ШКОЛИ" (0)
[27.04.2011][Робота з батьками]
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: "МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї" (0)
[28.04.2011][Робота з батьками]
Батьківські заповіді (0)
[02.05.2011][Сценарії свят, виховних заходів]
До Дня Перемоги "Ніхто не забутий, ніщо не забуто" (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Що значить урок у сучасному вимірі ? (1)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Продуктивне навчання у навчально-виховному процесі. (0)
[04.05.2011][Продуктивний урок]
Орієнтовні завдання, які розкривають принципи продуктивного навчання (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Модульні технології навчання (1)
[04.05.2011][Технології навчання]
Проектні технології (0)
[04.05.2011][Технології навчання]
Технологія «мозкового штурму» (0)
Категорії розділу
Робота з батьками [31]
Сценарії свят, виховних заходів [107]
Години спілкування, тренінги, тести [39]
Бесіди з безпеки життєдіяльності дітей [23]
Папка класного керівника [15]
Пошук
Форма входу
Наше опитування
Мене цікавлять:
Статистика
Seo анализ сайта
Онлайн всього: 47
Гостей: 47
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Push 2 Check
Сайт існує
Copyright MyCorp © 2017